10.03 totaldöd

har inte sovit många timmar inatt, max en fyra.
engelskan har legat och snurrat i huvudet på mig, har blivit alldeles för mycket engelska de senaste dagarna.


idag är jag dödstrött och stressar med det sista i ansökan (JA DEN SKA IN IDAG ISTÄLLET JAG DÖR) och i eftermiddag/kväll väntar au pair-möte och sedan nrj in the park!

Kommentera här
Postat av: Frida

Okej =) Nej jag hade inga önskemål överhuvudtaget! Ja men det är inte många, i slutändan är det många som tar bort önskemålen eftersom man intefår lika många matchningar :) Många vill ju uppleva "drömmen" och åka till Californien men finns ju inte så många familjer där :D



Hoppas du får många svar för verkar vara dåliga tider nu! Har en gammal klasskompis som också ansökt och hon har inte fått något svar på en hel månad!! Visserligen kanske det beror på intressen osv men många som blivit arbetslösa ju :(

2009-08-19 @ 13:57:41
URL: http://svenskaupair.blogg.se/
Postat av: Elin

ååh, hoppas allt gick bra :)

2009-08-20 @ 11:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0