21.50 det är nu det börjar

min au pair-ansökan kom jag en bra bit på vägen med igår. det är skönt att det rör på sig! jag ser fram emot detta så otroligt mycket, det är något helt annat än det jag sysslat med de senaste åren.

imorgon ska jag börja på fotokollaget, det passar ju mig perfekt.

som det ser ut nu blir det i Oktober det bär av över Atlanten, jag är redan nu nervös inför flygresan. då ska vi inte tala om att jag om tretton dagar sitter på flyget till England. hjälp.

Kommentera här
Postat av: tilda

Åhh älskade CARROBABE.. I'll miss u. GLAD för din skull! FY VA ROLIGT..



Och mys att du ha liva i headern!

2009-08-14 @ 17:10:56
Postat av: cassandra

Åh vad roligt!! så du ska pka redan nu i oktober?! vad spänande! :D vilken organisation åker du med? ha det bra!

2009-08-14 @ 18:16:43
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0