23.17 LÄNGTAR

åh, hoppas nu att allting går som det ska och att jag blir antagen till programmet så fort som möjligt. JAG VILL ÅKA NU. är så jäkla taggad, detta har jag väntat på i flera år..

vill åka nu nu nu nu nu!

Kommentera här
Postat av: Ida

Ja, textil var verkligen GRYMT. :D Alltså, jag är en vad man kallar för prematch, jag hittade min familj innan jag ansökte till programmet, så valde inte, det bara blev så himla bra ifrån första början. ^^ Nej, sant, tycker nog du gör rätt i att prioritera familjen istället för vart dom bor. :) Kram //Ida

2009-08-21 @ 03:00:38
URL: http://insidemyhead.blogg.se/
Postat av: tilda

de ringde mig igår :) jag öste beröm över dig. Haha. PUSS

2009-08-21 @ 09:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0