00.13 the U S and A

HEJ!

nu är jag jävligt trött på bajs. sen jag kom hit har jag bytt bajsblöjor sjutusen gånger och tydligen är detta tre kindtänders fel. lille B har bajsat ett x antal gånger idag och då snackar vi ENORMA mängder som tagit sig igenom ALLT. även min arm och nya pyjamaströja fick sig sin beskärda del. mums. har tvättat min arm ungefär 20 gånger efter det och kletat på hand sanitizer ungefär 50 gånger.
tycker dock mest synd om honom. och min arm.

på måndag har jag varit här i en månad.
jag är inte den lättflirtade typen men jag kan redan nu säga att jag ÄLSKAR USA. dock inte maten som oftast mest smakar snabbmat. all "svensk mat" som negerbollar, pepparkakor, glögg, julmust och Marabou är mycket godare här än hemma.
familjen är bra och barnen är oftast bra. har så många roliga saker på lager men det är så svårt och återberätta.

ikväll har jag och Jessica (Hässleholmare haha) varit på Stamford Mall (vårt köpcentrum här). vi blev av med bilen. haha sjukt pinsamt, men vi hittade den efter en halvtimme. mycket förvirrande parkeringsgarage, detta är inte första gången något liknande händer.

nu fick ni lite uppdatering om mitt liv här borta. HEJ DÅ

Kommentera här
Postat av: Tooby the granne

Fan va nice o hora att fler an jag gor en klassiker i garaget pa Stamford Mall :D

2009-12-10 @ 07:37:39
Postat av: Victoria

Haha det har hant mig 2 ggr! sjukt pinsamt!



bajs ar inte sa farligt, man vanjer sig efter ett tag ;) i borjan stallde jag alltid min 2-aring i duschen, haha stackarn!



NYC pa lordag?? :)

2009-12-10 @ 20:20:27
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0