00.16 julklappar

nu har jag panikhandlat julklappar. svårt och köpa till barn som har allt och som inte har något intresse överhuvudtaget. de leker inte som vanliga barn gör (eller gjorde?) jag älskade och leka med dockor, Barbie och bilar när jag var fem år. mina värdbarn leker inte. de spelar Wii, DS, hittar på skit eller kollar tv. leker inte dagens barn?

får hoppas de blir nöjda nu när jag blev 77 dollar fattigare.
lägger upp bilderna från NYC en annan dag, det är så galet stressigt just nu.

Kommentera här
Postat av: Elin

ooh, har också lagt märke till det där. och att alla ungar går ju runt med mobiltelefoner idag :O haha, nu börjar jag känna mig gammal.

carroo, har tänkt på en sak.. hur funkar din mobil i USA? puss <3

2009-12-23 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0