00.16 sometimes

idag var en mycket bra dag. lille B och jag brukar lyssna på radio i köket och idag spelades en låt som han direkt började digga till. 19 månader gammal sjöng han med i refrängen "baby are you down down down down.." han gillade mest "down down down down"-parten. (heter det parten eller blandade jag nu ihop språken?)

ikväll vart jag lite ledsen för jag är orolig för min katt, jag vill krama mamma och pappa och PUSSA PUSSA PUSSA på min, återigen, älskade katt. jag blir ledsen när jag tänker på dagen jag åkte. för allt blev så hastigt. hade velat krama mamma och pappa längre, säga ordentligt hej då och en massa annat. men det hela var så jävla surrealistiskt. annars är jag glad. men inte när jag tänker på den morgonen, den var konstig.


imorgon åker jag och Johan in till Manhattan för att möta upp Malin och Nina. fan vad roligt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0