23.33 lördag i NYC


Grand Central. säger bara Serena, Gossip Girl avsnitt 1 säsong 1.


yes det ösregnade. och snöade. lägligt eftersom vi haft 18 grader och sol hela veckan typ.




Times Square


i en gul taxi


Johan efter shopping på Victorias Secret


jag efter shopping på Victorias Secret, älskar den affären


och nu till det helt otroliga! vi väntade samtal från Malin och Nina som det var meningen vi skulle möta upp. det ringde aldrig, vi hade inte deras nummer, Malin glömde sin mobil hemma och de hade fel nummer till oss. haha men av en ren jävla slump sprang vi rakt in i varandra i korsningen 5th avenue och 34th street. det blev kramkalas och massa kaffe på Starbucks.

TACK för underbar men kall och ruggig dag. New York har tagit över första platsen som min favoritstad. det är en underbar stad. går inte ens och jämföra med något annat. mamma, pappa och Emelie, ni har något och se fram emot!


Kommentera här
Postat av: tilda

SADE JAG INTE DET???? HELT LJUVLIGT!!!!



hihi. VS är oslagbart ;)

Skickar shoppinglist innan du åker tillbaka till Swe.



MISS UUUUU alldeles för mkt.

LOVE <3

2009-12-06 @ 21:15:12
Postat av: Jessica

NYC är en fantastiskt underbar stad! Även min absoluta favorit! :D

2009-12-07 @ 21:14:08
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0