00.21 baksidan



ikväll var jag och Tobias, svensk au pair som bor på samma gata som mig, på Target. det behövde jag verkligen efter min skitdag (bokstavligt talat)

allt detta gick på sammanlagt 185 svenska kronor. sex coca cola 0,5 liter, tidning, tuggummi, rakhyvel, godis, carmex, aceton, duschtvål. BILLIGT. hemma kostar ju bara rakhyveln samma summa..

detta räddade iallafall min dag.

lille B har varit riktigt jobbig idag. han har gnällt ännu mer än vanligt, varit tio gånger envisare och bajsat typ hundra gånger mer än han brukar. jag har bytt blöja ungefär tjugo gånger idag. han har inte diarré men han bajsar HELA tiden. fyfanfyfanfyfanfyfan. något är fel men vi vet inte vad, annars är han sig själv. bajset var egentligen inte det värsta utan det jävla gnällandet. alltså han gnäller mycket i vanliga fall men det här var EXTREMT. idag ville jag inte bara brinna upp i solariumet utan kunde också tänka mig och springa rakt ut framför skolbussen. FY FAN vad hemsk dag. tvillingarna visade sig inte heller från sina bästa sidor så det var verkligen hemskt. elva timmars plågeri. imorgon blir det dock bättre! sovmorgon och sen ska vi till tvillingarnas skola på något Thanksgiving-grejs.

Kommentera här
Postat av: Rebecca

Det åter inte så kul för dig med gnälliga barn men bit ihop, dom testar läget nu. Går det så går det. Vad är carmex förnågot?

Kram

2009-11-25 @ 11:39:49
Postat av: karin

hej. vart i usa är du?

2009-11-25 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0