03.39 going-away-party

jag har haft världens bästa fest. med värdens bästa vänner. vi har dansat, snackat, gråtit, skrattat, dansat, svettats, druckit.. helt enkelt levt livet. krokodiltårar forsade längs kinderna när jag och bästa Tilda sa hej då. kan inte säga mer än så för tårarna kommer igen. jag har haft den bästa kvällen på många många år. men samtidigt den värsta, varför lämna det bästa man har?


jag älskar er som gjorde min kväll oförglömlig. älskar älskar älskar.

Kommentera här
Postat av: Tilda

Åhhhh! Det var ljuvligt, underbart och förfärligt sorgligt på samma gång! Jag kommer sakna dig nåt otroligt mkt. Grät när jag gick hem.. Hoppas din kväll var underbar! Älskar dig, Caroline. Glöm inte bort mig!

2009-11-15 @ 08:32:57
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0