19.07 ny vecka, nya tag

om två veckor sitter jag nu och har en underbar middag med mamma, pappa, syster och mormor. väskorna är packade, allting är klart för avfärd.


imorgon är det måndag, två veckor kvar tills jag sitter på flygplanet över Atlanten. jag är inte lika orolig inför denna flygresan som jag brukar vara men det är definitivt inget jag längtar till heller. det är ett nödvändigt ont för att ta sig över. flygplan är något av det läskigaste jag vet.

i veckan har jag en hel del au pair relaterat och ta tag i,

• Arbetsförmedlingen
• tandläkaren
• ta visumfoto och "passfoto" till mitt Internationella körkort
• skicka in ansökan till mitt Internationella körkort
• fortsätta klura på vilka väskor jag ska packa i och vilken väska som passar bäst till handbagaget
• Stockholm på söndag

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0