23.38 dagen

HAHA. jag började skriva detta inlägg på engelska.. ska försöka återgå till svenska i huvudet nu.


dagen började jobbigt. flickan jag tar hand om testar verkligen mig fullt ut. idag kastade hon en leksak i huvudet på mig (med flit)..


nåväl, den fortsatte bättre.
vi har ritat, lekt hide-and-seek, hoppat studsmatta, lekt på lekplatsen de har här hemma, spelat lite tennis, hoppat hopprep, spelat fotboll, varit på restaurang och sedan Dunkin' donuts samt hunnit med en guidning i Stamford och lagt ett pussel på 200 bitar.

good night America, god morgon Sverige.

Kommentera här
Postat av: Emelie

Men? :O Vad sa du till henne då? Vad gjorde föräldrarna?

2009-11-22 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0