12.31 tillbaka på ruta ett

Boston-familjen tackade nej till mig eftersom att de bestämde sig för att fortsätta på samma bana som tidigare, med manliga au pairer. jag var kanske inte överförtjust i denna familj men det stör mig så jävla mycket att jag lagt ner ett x antal timmar på något som inte hade någon verkan som helst då de ändå bestämt sig för att de ville ha en manlig au pair. sjukt? ja.

Philly-familjen
har hört av sig EN gång sen vi pratade för tre veckor sen så jag har lagt dem åt sidan nu.


nåväl. jag har redan en ny matchning med en familj i Stamford, CT. mamma, pappa, tre barn, pojke på 1,5 och tvillingar (flicka, pojke) på 5 år. får dock inte veta mer än så.

kom igen nu!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0