14.09 12 oktober

nu skulle jag suttit på flyget till New York.
men på grund av att CC är världens segaste så sitter jag nu här. fortfarande i Sverige, uttråkad som aldrig förr.

snart! jag hoppas.

Kommentera här
Postat av: Malin

Hej, såg att även du fått matchning med olika familjer som sedan bara försvinner. Likadant har hänt mig och det är verkligen frusterande med tanke på alla känslor man upplever varje gång man blir matchad med en familj. Man blir verkligen förväntansfull när man ser sin matchning. Trodde inte att det skulle vara så svårt att hitta en familj faktiskt.. Känns riktigt tråkigt när man är så taggad på att åka iväg.. Hoppas det löser sig för dig :) Kram

2009-10-12 @ 16:00:14
URL: http://thedayswithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0