23.26 Boston-familjen

ikväll har jag fått mejl från värdfamiljen jag pratade med igår. jättefina bilder, schema och lite frågor och funderingar de vill jag ska tänka över och sen svara på. det känns bra att de är så ambitiösa och tar sig tid.

säger inte mer än så, men det känns bättre och bättre. riktigt bra faktiskt! vill dock inte berätta för mycket innan jag är mer säker på hur det kommer och bli.

Kommentera här
Postat av: isabella

tummen upp!

2009-10-19 @ 23:35:26
Postat av: sandra

hej.

ska du vara barnflicka i usa?

jag skulle gärna vilja vara det men vet inte hur man går tillväga, har du några tips och råd?

gillar din blogg, /Sandra

2009-10-21 @ 21:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0