00.18 five months + 2 days

jag glömde ju helt bort att uppmärksamma mitt fem-månaders-jubileum här borta. sju månader kvar. åtta veckor tills jag får träffa min familj igen.



jag vill aldrig lämna New York och USA. jag är förälskad i denna stad och detta land. det pirrade i magen inatt när vi svirade runder i världens mesta och bästa stad. det är en magisk känsla och det är en once in a lifetime experience. jag kommer tillbaka hit på ett eller annat vis efter detta äventyr, var så säkra. this is where I
belong.




Kommentera här
Postat av: Frida

Hej. Vart i NY är du? Tips på nåt bra ställe att gå ut på?

2010-04-19 @ 18:07:55
URL: http://daggny.blogg.se/
Postat av: mamma eva

vilken fin och härlig bild ,du är jättesöt.

2010-04-19 @ 18:45:06
Postat av: emelie

hej! gillar din blogg riktigt mycket och vill själv bli aupair efter studenten. Men undrar bara om du har koll på hur många år ens "childcare" referenser får lov och vara? :)

2010-04-19 @ 19:44:46
URL: http://epetersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0