19.24 gata upp gata ner

hej igen. jag är tillbaka efter ett litet uppehåll. tråkiga och jäkligt orättvisa saker har hänt och jag har inte alls känt för och blogga. men nu kör vi igen!

jag tror detta kan ha varit den sjukaste kvällen någonsin i NYC. tycker hela staden kändes öde? det var gata upp och gata ner, Chinatown, hög musik och illegal drugs som kan sammanfatta lördagskvällen. hahaha. amerikanare är riktigt störda. men gud vad jag älskar denna stad och detta land.



vi körde förbi Carries trappa och Jessica skrek "stanna bilen! vi måste ta en bild". andra gången jag tar kort på den trappan mitt i natten.



nu är det söndagsmys som står på schemat. jag har till och med varit duktig och sprungit en runda ikväll. i 31 graders värme. svettigt och härligt.

Kommentera här
Postat av: mamma eva

så fin du är på bilden. kram

2010-08-31 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0