23.58 don't ever look back





ikväll hade jag och kidsen bbq-party. haha.
eller ja, rättare sagt jag och N. B somnade i bilen på väg hem från biblioteket och R somnade i solstolen i väntan på att korvarna skulle bli klara. måste sett sjukt roligt ut, där sitter jag och N själva med varsin korv i handen och sjunger till alla låtar på radion som spelas typ "the club can't even handle me right now watchin you watchin me I go all out the club can't even handle me right now... lala" HAHA. vi har feta högtalare utomhus så där öser vi oftast musik. jag har gjort dem till rena party-people. vi kan inte ens sätta oss i bilen förrens de skriker "veva ner rutorna och skruva upp musiken!" hahaha.

ikväll har jag hållit mig hemma. tittade lite film med barnen och sen har jag fastnat med datorn i knäet. tänker tillbaka på sommaren som snart är slut och inser att det kanske är den bästa sommaren någonsin. fan vad roligt vi haft det. vi har levt livet. vi har haft galet roligt och mött så mycket människor. den här sommaren kommer bli svår och överträffa. nu går alla tillbaka till college och hösten är på väg. allt blir som vanligt igen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0