00.19 i passed!



uppkörning idag och jag satte den! jag var helt inställd på att jag inte skulle klara den så tänkte det var bäst och hålla tyst om det. min mardröm - backa in i en parkeringsruta. men det hela var inte så svårt och det enda jag gjorde under tio minuter var och svänga höger eller vänster sen avslutade vi med backningen och det gick bra. körkortet får man direkt så nu heter jag Anna och innehar ett amerikanskt körkort. så glad jag blev av att klara denna uppkörning blev jag inte ens när jag tog mitt svenska. konstigt nog kände jag mer press denna gång.. lite småroligt att båda mina körkort är utfärdade den 14 December med fyra års mellanrum. knasigt? kanske inte.

Kommentera här
Postat av: Pappa

Bra jobbat !

2010-12-15 @ 07:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0