00.49 December

en lång jävla dag som vanligt. jobbat trettio timmar på tre dagar. har tre dagar kvar och jobba. femton timmar kvar och ta på. tänk om det varit så härligt.. att jag inte behövt jobba mer än 45 timmar och mina värdföräldrar faktiskt hållt arbetsvillkoren. blä.

fick prata med mamma, pappa och syster en stund precis. mitt i natten här och tidig morgon för dem. de är på väg på lite semester, mitt i snökaoset. det räddade iallafall min dag. att få höra deras röster och få prata med sin mamma, det går inte och förklara hur det känns förrens man själv provat på och bo långt långt iväg och faktiskt bara ha dig själv som enda trygghet. snart ses vi igen, faktiskt redan i februari ♥

nu får jag hoppa i säng så jag orkar ta mig igenom morgondagen. kan förresten inte förstå att det är 1 December idag. 15 grader och regn har vi haft. vinter? va?

Kommentera här
Postat av: Tilda

Saknar dig, fina v´än!

2010-12-04 @ 23:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0