22.50 läget



jag har inga nya roliga bilder och ladda upp så letar lite i arkivet och då blir det så här. eller jo, jag har förresten en massa roliga nya bilder men de ligger på Pernilles kamera så det får ni vänta med. måste ju berätta om den galnaste Juldagen någonsin! haha.

läget annars.. ja. jag jobbar så mycket det bara går och lite till. snart är det Nyårsafton och jag har lite ångest. mycket som ska fixas fram tills dess. biljett till Nikki (alla nattklubbar i NYC kostar hundratals dollar och komma in på just på Nyårsafton, till skillnad från vanligtvis då du som tjej nästan alltid går in gratis), outfit måste inköpas, kanske ny jacka också.. min vanliga "finjacka" är på vift i x bil och har varit i mer än en vecka nu. fråga mig inte varför men jag gissar på att den inte kommer hitta hem innan fredag om den inte gjort det hittills.

jo, sen de där typ 25 blåmärkena jag lyckades införskaffa förförra helgen.. ena insidan på min vad är fortfarande gul och blå och det är inte skönt vill jag påpeka. hur lyckas jag med allt?

är helt jäkla slut av egentligen ingen anledning alls. idag har vi hängt runt hemma och sen varit på Chuck E Cheese's. i och för sig var det sex barn istället för tre och tre vuxna istället för en och det är jobbigare än det låter.

Kommentera här
Postat av: mamma eva

gott nytt år på dig ,hoppas allt är väl med dig . var rädd om dig så du kommer hel hem, puss

2010-12-30 @ 17:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0