00.27 back to work

igår var det helgdag här (känns ju helknasigt när jag läser om att ni jobbat och gått i skolan där hemma, Sverige känns längre bort för var dag som går) President's Day firades och alla var lediga. idag var det jobb igen och halva dagen har jag och Jessica spenderat med barnen ute i vår trädgård. vi byggde snöslott och åkte pulka. vi har säkerligen femtio centimer snö här nu. riktigt bra dag! dessutom avslutade jag och Jessica kvällen med en cinnamon pretzel, kan knappt bli bättre.

imorgon ska tvillingarna tillbaka till skolan och underbart nog är det redan onsdag. jag, B och min värdmamma ska och storhandla. alltid skönt och komma ut ur huset.

(mamma och pappa, jag ska försöka ringa imorgon. blir antagligen lite senare för er del. mellan 21-23 er tid.)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0