01.20 jag saknar er, jag älskar er

efter att ha sett dumma snyftar-avsnitt av One Tree Hill börjar jag sakna mina underbara vänner och min älskade familj där hemma i Sverige. därför sitter jag uppe klockan ett på natten och kollar igenom gamla bilder, vilket är det värsta man kan göra. hamnade på studenten 2007 och insåg nu att jag börjar bli gammal. 22 år närmar vi oss. tre år sedan studenten? vad har jag gjort? jo jag har flyttat till Örebro där jag bodde i ett och ett halvt år, flyttat hem till Skåne igen för att sedan flytta vidare till USA. jag har alltid sett mig som en mes och fegis men jag har insett nu att det är långt ifrån vad jag är. jag menar, jag gav mig ut på egen hand och tog mina två resväskor och flyttade till USA. alldeles själv. jag är tuff. det menar jag faktiskt. älskar det! fast ibland hade jag gärna varit tillbaka här för en stund eller två..


en bild från den roligaste dagen i hela mitt liv.

(GLÖM MIG INTE DÄR HEMMA. okej?)

Kommentera här
Postat av: isabella

OH, haha älskar alla bilderna från den dagen. och filmen när ni pratar med polisen och plän står och pekar med sin äckliga toalettborste, haha. gotta love it!

2010-02-26 @ 15:35:46
Postat av: Petra

jag kollade oxå igenom massa bilder igår o bölade en skvätt. tänker på dig varje dag! nu är jag långhårig oxå, du skulle se mig... PUSS!

2010-02-26 @ 20:14:06
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0