01.28 mardi gras

okej people.
som jag trodde blev vår lilla roadtrip uppskjuten och min värdpappa kom in på rummet och sa till mig och Jessica, "ni kan gå ut ikväll om ni vill" och OM vi gjorde. vi tog taxi till Route 22 efter några öl hos mig och ikväll firar USA mardi gras. jag sitter här nu i diadem, masker och pärlhalsband "ett inslag är att man kastar pärlhalsband åt personer som visar bröst eller penis, och det har blivit en sport att fånga så mycket pärlor som möjligt." (UTAN OCH HA VISAT BRÖSTEN, för och förtydliga). häftigt!

nu måste jag upp om några timmar så godnatt på er och så hörs vi nästa vecka som sagt.


Kommentera här
Postat av: manilla

va, vad hände?! skidåkning i vermont bara sådär? HÄRLIGT! tror bara det är usa som kan komma på såna knasiga traditioner som mardi gras, men jag diggar ditt diadem! happy valentine babe! I MISS YOU

2010-02-14 @ 15:03:53
URL: http://barfotaunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0