01.50 hemma igen!





jag är hemma igen! en snabbis ner på lokala puben typ.
sitter och lyssnar på låten i föregående inlägg nu. shit vad den kommer bli hypad känner jag.

imorgon ska jag äntligen få träffa min älskling Tobias. jag och Jessica har även planer på att trots ALL JÄVLA SNÖ SOM KOMMIT att dra in på kalas i NYC imorgon. det är galet vilken snow day det varit. båda mina värdföräldrar har varit hemma från jobbet PLUS tvillingarna. jag och twinsen har spenderat halva dagen utomhus och lekt en massa. drog sedan hem till Jessica på massa vin och öl. fick ett sms från min värdpappa sent ikväll "please be careful when you come home tonight. the driveway is black ice. drive slowly in driveway and walk carefully to door". inte för jag skulle kalla detta snöstorm detta heller, men snö har det jäklar i det kommit. och halt är det.  (jag halkade inte på vägen in Jessica, haha)

Kommentera här
Postat av: manilla

hey soul sister, I don't wanna miss a single thing you do. måste prata! hittat billigt flyg till NYC i juni!? kärlek

2010-02-28 @ 15:01:16
URL: http://barfotaunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0