17.23 svar

Hej,love your blog :)
Är du 21? Om du inte är det.. hur hårda är dom i usa när det gäller att man skall gå ut /få tag i alkohol?
kan du berätta lite ;P


hej och tack :)
jag är 21 och fyller 22 i år så jag har inga problem med vare sig att inhandla alkohol eller ta mig in på klubbar. jag måste ändå säga att de är ganska hårda här. många klubbar kollar leg (ÄVEN om du går in med promoter) och har du väl kommit in är du inte säker bara för det. att få tag i alkohol är inte så svårt, leta bara upp någon som är över 21. fejkID är ett måste här om du är minderårig och de flesta har det. låna en kompis, gör ett eget, köp ett.. finns många vägar att gå. när jag har handlat alkohol är det lite olika. ibland kollar dem inte alls, någon gång har de velat kolla leg och visa-kort för och se om namnen stämmer överens osv.

Kommentera här
Postat av: Anonym

AHAA okej, tack :)

Får jag fråga en till sak ang. det, promoter? Om man träffar en på stan då liksom på dagen som raggar in en till ens klubb, möter de upp dig på kvällen sen då?

2010-02-08 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0