21.48 ge mig styrka

snowdays in my ass.
snöstormen har nu gjort sitt typ. vi har väl fått en 30 centimeter snö idag så en del har det ju kommit men snöstorm vet i tusan om jag vill kalla det.

som jag förväntade mig blev dagen hemsk. tvillingarna hemma från skolan innebär oftast slag, sparkar, fula ord och ännu sämre beteende än vanligt. N gav mig en fet smäll under ett av sina utbrott och R lyckades slänga ur sig "jag hatar dig" "jag ska döda dig" och "jag bryr mig inte om du dör" ett antal gånger. på köpet har jag lyckats skaffa mig en svullen blå tå. antagligen skedde detta nånstans i "GÅ UPP PÅ DITT RUM NUUU %&()(/&%¤%&/(".

har ingen bättre dag och se fram emot imorgon så det är bara och ladda om och go for it. kommer bli en lååång dag.

Kommentera här
Postat av: manilla

du är stark!

love you

2010-02-11 @ 10:41:03
URL: http://barfotaunge.blogg.se/
Postat av: Petra

Du är så duktig!! <3

2010-02-11 @ 20:24:39
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0