23.23 friday night in NYC

här kommer bilder från i fredags då vi intog NYC. jag och Jessica började med lite förfest här hemma hos mig (då Jessica kom med VÄRSTA ÖVERRASKNINGEN. hennes värdpappa hade bokat oss ett hotellrum på Grand Hyatt Hotel). sen skjutsade min värdpappa oss till tåget. haha och vilken tågresa. första 20 minuterna höll vi på och kissa på oss eftersom vi inte vågade gå över till andra vagnen där toaletten fanns. här i USA är det liksom öppet mellan tågen, ingen mellangång som hemma, så när du korsar vagnarna går du liksom "ute" om ni förstår? haha så jag fick knacka på hos tågkonduktören som hjälpte oss så fint över.
tågresan gick otroligt fort och vi märkte inte ens när vi kom fram. haha när vi insåg att vi var ensamma kvar på tåget säger typ Jessica "va är vi framme?" och jag bara "haha nej, vi är bara i Harlem" (stationen innan) HAHAHAHAHA. dör fortfarande av skratt när jag tänker på det.
sen bar det av i en hiss upp från Grand Central, rakt upp på hotellet. så sjukt galet. mötte upp Ellen och sen blev det lite mer förfest på hotellrummet. helt plötsligt var klockan mycket och vi kastade oss in i en taxi ut i natten..


på Grand Central


lobby


lobby


korridor


Jessica och Ellen


vårt hotellrum


27:e våningen. underbar utsikt.. NYC är underbart!


love it


dance dance dance


jävla bra bild jag och Sandra fick till.. (för övrigt var vi fem tjejer från Kristianstad/Hässleholm ute i fredags. är inte det sjukt? och tre av oss har gått på samma gymnasium)


free drinks


Makke


Pernilla och Ellen i limon på väg till nästa nattklubb


Greenhouse


Ellen och jag


på väg hemåt efter en sjukt bra kväll!

Kommentera här
Postat av: Victoria

Hej Carro, hoppas allt ar bra med dig :) Vad fina bilder, sag ut som ni hade haft jattekul forra helgen! :) och vilket fint hotell! Ska du ut pa fredag? :)

2010-02-04 @ 06:50:22
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Tilda

Verkar underbart! Lyxlirare där! :)

2010-02-04 @ 22:53:22
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com
Postat av: Loova

Gud vilket fint hotell :O

2010-02-06 @ 07:50:43
URL: http://livetmedloova.blogg.se/
Postat av: S

hahah snygg bild på makke! och på oss såklart, hehe ;)

2010-02-08 @ 06:19:25
URL: http://sandramarklund.blogg.se/
Postat av: Elin

oh härligt med hotellrum! ser gött ut :)

2010-02-08 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0