23.34 Dear Monday

det har verkligen inte känts som veckans första dag idag.
förmiddagen gick otroligt fort då B tog sin nap redan vid elva. jag lagade mat och var nöjd som bara den. tills det började krångla och det slutade med att jag brände mig över hela handleden (på undersidan, ajaj!) mitt finger är snart helreparerat efter kapningen så det var väl på tiden med nästa skada.. haha. köket är farligt!

kvällen blev ännu bättre. både B och R tog nap så jag och N fick kvalitetstid. han fick ett extra långt bad (medans jag strök lite) och vi kunde bara ta det lite lugnare helt enkelt. skönt! annars är kvällarna en nära-döden-upplevelse. stressar ihjäl mig för och hinna med tre barn, middag, läxor, bad och lek. tack för denna måndag, tack!

ikväll såg vi äntligen Dear John. åh. åh. åh. åååååååååh vilken bra film. Lasse Hallström har regisserat filmen (som för övrigt bor här i krokarna) och självklart fick vi se svenska flaggan på bioduken. antagligen var vi dem enda i hela biosalongen som visste vad det var för konstig blågul flagga.

imorgon börjar jag inte förrens 10.30 så jag ska nog titta på förra veckans Grey's nu och sen sova riktigt gott.


Kommentera här
Postat av: Elin

låter underbart carro. hoppas du får en lika bra dag idag :)

2010-02-09 @ 12:55:26
Postat av: Petra

läste i norra skåne idag att filmen gått om avatar, redan!! SÅ SJUKT, VILL SE DEN NU NU NUUU!!

2010-02-09 @ 20:11:10
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0