23.34 okej

dagen gick helt okej tack vare att tvillingarna var i skolan några timmar. dock har jag jobbat HELA dagen så jag är verkligen slut nu. imorgon är dem också hemma och nu fick jag även reda på att de är lediga från skolan MÅNDAG _OCH_ TISDAG nästa vecka.. vilken mardröm. min värdmamma säger att jag ska få vara ledig på måndag men så brukar det aldrig bli så vågar inte hoppas på för mycket. det är så fruktansvärt psykiskt påfrestande och ha dem hemma hela dagarna. det här har varit en mardrömsvecka.

nåväl. det är fredag imorgon, ni vet veckans bästa dag! det blir alltid lite lättare och ta sig igenom dagen när man har kvällen och se fram emot. tack och lov. ska försöka rycka upp mina tråkiga, negativa och oinspirerande inlägg snart. hoppas ungarna har en bra dag imorgon.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0