23.45 min vanliga jävla otur

hyrde tre filmer idag.
i kassan stod en förvirrad kille som tog en enorm tid på sig. och då är amerikanare inte snabba av sig annars heller.

jag kommer hem och ska sätta på en av filmerna som jag såg fram emot mest. INGEN JÄVLA DVD I FODRALET. suck. de hade stängt nu ikväll så får åka dit imorrn kväll igen och hoppas på att de tror på mig. med min otur kommer de antagligen inte tro mig och så får jag säkert hosta upp någon äcklig avgift i x antal dollar.

Kommentera här
Postat av: mandy - au pair in Seattle

men aah! man blir sa irriterad ibland!! att man alltid maste dubbelkolla..

2010-02-08 @ 05:47:14
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0