23.46 inget flyt

livet går emot mig nu. vilken helomvändning i helgen. jag älskar USA och vill aldrig åka hem. men allt som hänt nu får mig och ifrågasätta om jag inte bara borde ta mitt pick och pack och åka hem. jag får ALDRIG ha tur och jag får ALDRIG ha flyt. jag trivs så bra i USA och då är det självklart att jag inte ska få njuta av det. något måste ju jävlas. och inte räcker det med vad som hände i helgen. nej nu tyckte Försäkringskassan även det var passande och kräva tillbaka en jävla massa pengar. jag har skulder upp över öronen nu. ångest.




dagen iallafall. nåväl, jag överlevde trots en massa tårar halva dagen. på tal om tårar så har jag och R suttit på toaletten halva kvällen. hon har så jäkla ont när hon ska göra nummer två så hon skriker, hoppar och gråter. stackare. hon har inte varit på toa på flera dagar.. men till sist kom det ut ikväll! alltså ni skulle sett. jag sitter där och peppar henne och hon skriker som en stucken gris. sen kollar vi ner i toalettstolen och vi skrattar som fan båda två. hon bajsade världens största bajskorv. hon var mycket stolt sen över att hon äntligen bajsade iallafall. vi får hoppas hennes mage bättrar sig. mysigt och vara au pair ibland va? man vänjer sig ska jag säga er. det där var ingenting mot vad man måste vänja sig vid här..

Kommentera här
Postat av: manilla

<3

2010-02-02 @ 10:42:15
URL: http://barfotaunge.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Jag bor också i NY. Var är du au pair någonstans?

Kram Malin

2010-02-03 @ 01:56:30
URL: http://manhattangirl.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, åh carro du är för go. jag kan tänka mig när du sitter där och peppar henne. stackars liten som hade så ont!



jobbigt med alla tråkigheter. :/ hoppas inte det där du skrivit om händer igen och att det flyter på bättre snart! kramar

2010-02-08 @ 15:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0