23.49 helg!

fredagnatt och jag ska lägga mig nu. blev en hemmakväll då alla är borta på annat håll. plugg, familjebesök, jobb osv. hoppas på lite mer fart imorgon.

hade gärna velat sova i min egen SKÖNA säng hemma i Sverige inatt. jag har börjat sakna helt sjuka saker. typ herr-gå-man, Maxi och snabbmakaroner.

Kommentera här
Postat av: Sanna Kempe

I know! Man saknar alltid så konstiga saker när man är borta länge.. Jag saknade att storhandla med mamma på Coop och ta långpromenader på landet.

2010-02-20 @ 14:05:23
Postat av: Sanna Kempe

Oj, råkade trycka på skicka innan jag var klar :) men ja det är alltid små konstiga saker som man inte tycker att man kan vara utan när man är på andra sidan jordklotet. Det roliga är att när man kommer hem så längtar man tillbaka så man vill dö. Skulle göra vad som helst för att få sitta i botaniska trädgården i Sydney och titta ut över hamnen och operahuset just nu!

2010-02-20 @ 14:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0