00.34 eight weeks

så har vi gått in på min åttonde vecka här i USA.

idag var en superbra dag. B och jag har bland annat haft besök av Victoria och hennes lille R. barnen lekte en stund och det gick bra. B's första kompis! haha.
tvillingarna var lugna som filbunkar idag när de kom hem från skolan och inget skrik, krälande på golvet eller dåligt uppförande. det är jag glad för! (antagligen kommer jag få igen det imorgon.)

när jag slutat hängde jag på Toby och Johan ut. lite Donkan och sen Starbucks. mycket skratt på det. sen höll vi på och köra över en hjort på min uppfart. (ska visa er bilder på dem stora otäcka djuren. ibland står de och äter på gräsmattan) förutom hjortar har vi en tvättbjörn som äter i våra sopor, 1000000000000 miljoner ekorrar och en hök precis utanför huset. vi behöver med andra ord sällan besöka något zoo.

god natt, god morgon och allt det där.

Kommentera här
Postat av: emmyg

skoj med au pair :D längtar du inte hem? :O

2010-01-12 @ 07:36:18
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0