00.45 helvetes jävlar

min vanliga otur.


när jag åkte hit hade jag övervikt på ett kilo på en väska. fick packa ur min lille ASUS som väger precis ett kilo. såklart tog jag med mig min HP. var i valet och kvalet om jag skulle råna en bank och köpa en ny innan jag åkte men bestämde mig för att vänta tills jag kommer hem. kändes onödigt och köpa en ny dator och dra med den runt halva jordklotet. min gamla har ju fungerat utmärkt i tre år så varför skulle den inte klara ett år till?

jo vad fan händer. den cpar sönder. just precis gick den inte och starta på tre försök. jag flippade ur en aning. får nog bli att jag köper mig ännu en liten laptop som akutdator tills jag kommer hem. datorn jag har här cpar och datorn jag har där hemma - är just det, hemma i Sverige på andra sidan jordklotet. UNDERBART.

Kommentera här
Postat av: Emelie

Typiskt:S Men dom börjar bli gamla, min cpar med!

2010-01-04 @ 10:30:05
URL: http://www.emelieakerlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0