02.54 tonight's gonna be a good night..


"vi måste arrestera er alla fyra"

Kommentera här
Postat av: Elin

hehe, va? vad har nu hänt?

2010-01-16 @ 13:04:24
Postat av: Patricia

Hej!

Jag heter Patricia och är 19 år och ska åka till New York den 4 feb till ett ställe som heter Rye.

Jag har pratat med familjens tidigare au pair och hon gav mig tipset att jag skulle söka efter nya bekantskaper på olika bloggar, resedagböcker osv

Skulle kännas mera säkert och roligt att åka ner om man kanske hade haft kontakt med några au pairer i närheten innan man åkte, så ja undrade bara var du bor och om du skulle vara intresserad av att prata lite, via hotmail kanske?



Min mail är [email protected]



Vore superkul om du hörde av dig :D

Kramar Patricia

2010-01-16 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0