17.41 hello Greenwich



igår blev det en liten utgång i Greenwich. förfestade hos Jessica sen bar det av till Barcelona, en klubb/bar/restaurang. i Greenwich bor bland andra Diana Ross, Mel Gibson, Jack Nicholson och Adam Sandler. det är USAs näst rikaste område efter Beverly Hills. kanske inte så jättechockerande då att hälften av alla på stället vi var på igår hade skrivet "plastikopererad" i pannan. men det var skitroligt! mycket trevlig kväll.

vilket också var vad jag satt i bilen och tänkte på vägen hem. då vi helt plötsligt får en polisbil med blinkande sirener bakom oss. vi stannar vid vägkanten och polisen kommer fram till vår bil. tydligen något skattekrångel på bilen. nåväl. polisen gick tillbaka till sin bil och skulle skriva en varning. efter 5-10 minuter kommer han tillbaka och säger typ "jag är ledsen men jag måste arrestera er alla fyra". jag blev så jävla rädd så jag nästan började gråta! såg bara galler framför mig. sen säger han "jag bara skojar" inte så roligt just då. sen frågade han vart vi varit, vart vi skulle och vart vi bodde. det var ju en upplevelse i sig, väldigt amerikanskt.

Kommentera här
Postat av: Tilda

Hahahahaha. Love you babe.

2010-01-17 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0