22.27 sjuttio dagar

idag har jag varit i USA i 70 dagar. kanske därför jag just idag saknar mamma, pappa, syster och Bond lite extra? annars förundras jag faktiskt över att jag knappt känner någon hemlängtan överhuvudtaget (förutom när jag är sjuk, det kan alla här hålla med om. då vill man bara HEM).

vi har haft riktigt busväder här idag. 15 plusgrader, ösregn och blåst. vädret här kan vara riktigt konstigt..
har varit så otroligt trött idag så jag ska lägga mig med några tidningar nu och bara njuta av att det är sovmorgon som väntar.

Kommentera här
Postat av: Rebecca

Hallå!

Det är alltid lika kul o läsa om hur du har det där borta. Tänk vad tiden har gått snabbt, 70 dagar redan. Det verkar som du har det kul o har hamnat hos en bra familj. Fortsätt med ditt bloggande, jag är en trogen läsare.

Ha det gott, kram Rebecca

2010-01-26 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0