00.28 damn it feels good to be me

jag önskade mig en crazy night igår och det fick jag.
först drog vi till Alive @ Five downtown Stamford och lyssnade lite på Uncle Kracker som spelade. hans nya låt "Smile" borde ni lyssna på faktiskt.

dock lockade ölen mer så vi begav oss in på Black Bear där det blev lite öl och Tequila Sunrise och självklart träffade vi på precis dem som gjort de senaste kvällarna ute helt crazy. om jag någonsin sagt att allting är crazy så är det ingenting emot vad det är nu.. vi drog allihopa vidare till Greenwich (i typ 200 km/h med fönsterna nedvevade och volymen på högsta). galet! känns som jag är 17 igen men på ett bra sätt. haha. vi har gjort så mycket skit de senaste veckorna men jag älskar det. dessvärre lär det väl bli lugnare framöver. två veckors semester väntar plus en helg ute i skogen på helgkurs, sen går alla tillbaka till college och sommaren är officiellt slut. vet inte vad jag ska tycka om det riktigt.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0