00.31 hold on to that feeling

uuuuuuuuuunderbar dag.
jag fick ungarna och bete sig någorlunda bra idag, hårda tag som gäller bara. jobbat mellan 11-17 idag typ. underbar slapp dag. vi körde lite bil, åkte till poolen, sov lite, åt lite..


ikväll tog jag och Sara vara på den varma sommarkvällen (tempen på kvällen ligger på ungefär 30 efter en dag med 40 graders hetta). det blev mojitos, öl och vin. när jag kom hem började jag och mina värdföräldrar gå igenom nya aupairer. ja, det har redan börjat för oss som ska åka hem så sent som November. men jag vet inte. mina värdföräldrar vill verkligen att jag ska stanna och de vill inte bestämma sig för någon ny aupair på ett tag till, OM jag ändrar mig. åååååååååååh. ÄLSKAR DETTA LAND OCH MITT LIV HÄR. varför ska det vara så svårt?

ska lägga mig nu. imorgon ska det bara bli en 30 grader så lite behagligare. det är roligt hur bortskämd man blir. jag och Sara pratade ikväll om hur "kallt" det skulle bli imorgon med kanske bara en 28 grader.. haha. snart helg igen! YES.

Kommentera här
Postat av: sara

hoppas du får en fin torsdag! :)

2010-07-08 @ 07:44:11
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0