09.50 im still alive

senaste..

Låt du hörde: Mike Posner - Cooler than me
Film du såg: Its complicated
Mat du åt: pasta med köttförssås
Kram: från mina ungar
Puss: från B antar jag :)
Fest: igår blev det lite party minsann
Känslan: glad :)
Ilska: när jag fick ett skitcp sms igår
Resa: erhm, Chicago?
Glädje: hemlis
Dröm: det var en läskig en!
Boken du läste: Elsas Mode
Personen du träffade: min värdfamilj
Personen du pratade i telefon med: Nick
Personen du fick sms av: Nick sååååklart haha
Gången du åt en 7-eleven korv: i Stockholm med mamma, förra hösten
Gången du var utomhus: alldeles nyss, höll på och smällta bort
Gången du sov: inatt
Saken du köpte: nya Adidas träningsskor

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0