21.05 tisdag

framåt kvällen har jag börjat känna mig deppig igen. anledningen till det tar vi när jag kommit hem till Sverige igen. det är sååå mycket jag inte skriver här, saker jag inte kan skriva. men det har varit sjukt turbulent här senaste tiden och även om det inte har med mig och göra så tär det på mig också. så psykiskt utmattad att mitt hjärta gör ont.

för övrigt har vi haft 40 grader varmt idag. mysigt va?

ska kolla på Brothers nu (R ligger i min säng och vägrar flytta sig, så antar hon får kolla på den också). hört den ska vara bra iallafall.

Kommentera här
Postat av: Emelie

Jag har sett den två gånger och tycker den är riktigt bra!

2010-07-07 @ 14:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0