21.33 i will fall for you over again

lite uppdatering.

idag
imorse hade tvillingarna tennislektion mellan 10-11. på vår egen tennisbana såklart, haha. efter det drog vi och handlade, upptäckte efter en timme i affären att jag glömt kreditkortet hemma. det var bara och slänga in barnen i bilen, köra hem och hämta kreditkortet och en kusin, tillbaka.. in och betala medans kusinen kollade ungarna i bilen. ibland är det bra med alla kusiner och att vi nästan alla bor på samma gata. haha. i eftermiddags drog jag, ungarna och några kusiner till poolen och svalkade oss. var riktigt hett ett tag och ikväll brakade det loss totalt. strömmen har blinkat här ett flertal gånger.. vi blir alla skräckslagna när det händer för ingen vill uppleva the big storm igen. fy fan.

just nu
allting börjar reda upp sig. flygbiljett hem är ju bokat, visumpappret är underskrivet och klart för in- och utresa, mina helgkurser jag måste plugga för att ta mina credits här i USA är bokade och betalda och nu ska jag bara få all jäkla läxa gjord sen kan jag förlänga mitt år här på riktigt. ångrar inte alls mitt beslut nu. känns toppen! dessutom ska tvillingarna börja på en annan skola i höst med after school acitivites vilket innebär att det blir bara jag och B. dessutom ska jag få ju få en egen bil och det är nog det bästa av allt.


nu ska jag köra och hämta min värdpappa på tågstationen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0