23.39 i like it

lååång måndag och jag är helt slut. dags och krypa ner under täcket nu (måste bara trycka i mig några Ballerina först).

idag fick jag tillbaka ett av mina visumpapper jag skickade iväg för påskrift så jag kan lämna USA och sedan komma tillbaka igen förhoppningsvis utan problem. lättnad. har fortfarande inte fattat att jag snart kommer befinna mig i Sverige.

men innan Sverige finns det en massa roligt som måste göras. det där jag skrev om att det fick vara nog med galenskaper nu? inte då. det är nog mer crazy nu än någonsin. men jag gillar det. för man lever ju bara en gång, som sagt.

Kommentera här
Postat av: Tilda

Hääärligt! :)

Miss u! <3

2010-07-20 @ 08:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0