23.22 ny vecka - nya tag



jag har blivit sjukt dålig på och ta bilder. eller, jag fotar en del såklart, men oftast är barnen med på korten och de vill jag inte lägga upp här. här får ni en liten smygtitt på poolen iallafall.

självklart har vi spenderat hela dagen i poolen, det går inte och göra så mycket annat med barnen under så här varma dagar. och då man är uppfostrad i ett svenskt klimat så är det ju stort förbud på och sitta inne när solen skiner, haha. jag älskar värmen så jag klagar inte. sen att man på jobbet kan spendera dagarna vid poolen eller på stranden är verkligen inte fel..

ikväll har jag cruisat runt lite (fick dock bli ACn och inga nedvevade rutor). känner att jag börjar komma tillbaka i rutinerna igen och en utgång i the city på detta så är jag tillbaka som vanligt. har onekligen varit lite jobbigt senaste tiden.

Kommentera här
Postat av: mamma eva

skönt att allt börja bli som vanligt igen. här också,jag har börjat att jobba. puss

2010-07-06 @ 10:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0