23.55 IM SO EXCITED

jag sitter här och det bubblar i mig!

men vi börjar från början.
i torsdags var jag och Jessica på ALIVE @ FIVE. en slags minifestival varje torsdag här i Stamford, där olika band spelar och alla barer på gatan har uttökat sina uteserveringar och det kryllar med folk och ölen flödar.. i torsdags blev det dock liiite väl mycket. några öl blev det som ni kanske förstår, sedan drog vi vidare till en mexikansk restaurang (där vi åt, mamma och pappa), där blev det mojitos, margaritas och någon stark drink som bartendern gjorde på Absolut Brooklyn. mådde som jag förtjänade i fredags. blev en lugn fredag med andra ord. igår festade vi till det igen, älskar sommarkvällar!

nu till varför det bubblar så i mig. den 4-11 Augusti befinner jag mig i Sverige. JAG KAN INTE FATTA DET!!!!!!! (snälla, SÄG INGENTING TILL MORMOR!) jag är så excited så det finns inte ord för det. jag ska på semester till Sverige! haha. vet ni vilka sjuka tankar som går genom mitt huvud? typ, "jag ska äta fil. mackor med ost, korv, skinka - PÅLÄGG!!! falukorv, snabbmakaroner, kanelbullar..." jag vill ha Janssons Frestelse, prinskorvar (som jag vanligtvis inte alls tycker om). jag ska gå och klippa mig. jag ska cykla. jag ska köra bil och komma ihåg hur man växlar. JAG SKA PUSSA PÅ MIN KATT. jag ska köra till Maxi. jag ska gå runt i bara underkläder i hela huset. jag ska använda min svenska mobil så mycket jag kan bara för att jag har världens bästa abonnemang. efter så många månader här i USA har jag blivit alldeles för amerikaniserad och jag undrar faktiskt (helt seriöst) hur stor kulturchocken kommer bli. men viktigast av allt, jag vill träffa så många som möjligt av alla er där hemma.

nu ska jag äta Marabou och njuta av livet totalt.

Kommentera här
Postat av: Victoria

Fy vad underbart! Jag ar sa avundsjuk! :(

2010-07-12 @ 07:55:20
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: manilla

aaaaaaah helt seriöst, jag sitter och nästan bölar! VET du hur jäkla mycket jag längtar?! Kan inte få in i mitt huvud att vi kommer ses om om typ TRE veckor!! DU ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ VÄLKOMMEN HEM MITT HJÄRTA <3<3

2010-07-12 @ 08:45:15
URL: http://barfotaunge.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi MÅSTE träffas då, barnen kommer svimma när de träffar dig!!!

2010-07-12 @ 11:40:59
URL: http://www.thehuligans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0