00.22 bye 21

min sista dag som 21 blev lyckad. Walmart och McDonalds med B och Jessica och när tvillingarna kom hem på eftermiddagen drog vi till poolen och hade roligt. vi var inte hemma förrens 19-tiden så det blev sen middag och sen läggning. har varit en otroligt varm dag (35 plusgrader).. vid 23-tiden ikväll kunde vi njuta av sköna 31 grader.






helt otroligt! och så läser jag i lokaltidningen där hemma "sol och värme väntar i helgen, 20 grader" jag kan knappt glädjas med er ;)


imorgon ska jag, Jessica, hennes två pojkar och min lille B åka till IKEA tidigt på morgonen. födelsedagsluncha med köttbullar och gräddsås och inhandla svenska godsaker. perfekt start på dagen ju! ska dock upp om bara några timmar igen och skjutsa min värdpappa till stationen. just nu är det extremt mycket jobb för mig och jag har inte tid och sitta ner förrens på nätterna. dock har jag jäkligt roligt på samma gång så det är inte så farligt som det låter. spendera dagen på stranden eller vid poolen på jobbtid är ju knappast något och klaga över.

godnatt på er Sverige, eller godmorgon kanske.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0