01.00 forfarande crazy

i min hjärna råder kaos just nu. allting är crazy. livet här borta är bra underhållande måste jag säga.


kom nyss hem från Six Flags och är dödstrött. tror det var en nästan 40 grader om inte mer när vi kom dit. man svettades som en lök bara man satt ner. vi såg helt dränkta ut. det var nästan odrägligt. men framåt eftermiddagen blixtade det till lite och sen sjönk det nog till en lite mer behagliga 30 grader igen.



nu måste jag hoppa i säng för jag är helt slut. känns helt ofattbart att jag för exakt en vecka sedan vid denna tidpunkt låg och sov bredvid den jag saknar som mest just nu. kanske går och bär in tvillingarna på mitt rum inatt så slipper det kännas så tomt haha.

Kommentera här
Postat av: mamma eva

ta det lugnt så du orkar med oss också.puss

2010-06-02 @ 08:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0