18.23 heartbreaking

det här är det svåraste beslut jag tagit i hela mitt liv.
mitt hjärta gör sååååååååååååååååååå ont nu.

jag har velat fram och tillbaka, mått skit, varit överlycklig, tvärsäker och osäker. men jag har kommit fram till att den 16 November får det vara slut. jag åker hem till Sverige. jag kommer hem som planerat. jag börjar nästan gråta när jag skriver det. ungefär som när jag skrev att jag skulle förlänga. men jag är klar som au pair. jag vill förlänga för människor här jag tycker om men det räcker inte i detta beslut. mitt hjärta säger stanna men mitt förstånd säger något annat. det har varit och är det bästa året i mitt liv. men ännu är det 139 dagar kvar av äventyret.. och såklart en välbehövlig semester på det. FAN vad jag ska njuta nu.

tillbaka till USA kommer jag dock igen, var så säkra.

Kommentera här
Postat av: Elin

har sett/läst om ditt beslut att åka hemåt i november. självklart glömmer vi inte dig! och vi finns alltid kvar hur länge du än väljer att vara kvar. men naturligtvis blev jag glad över att du kommer hem så snart :) jag hoppas det känns bra med ditt beslut, är glad för din skull att du iaf känner dig klar med au-pairandet :)

2010-07-07 @ 17:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0