23.27 som om det inte kunde bli värre..

.. så har N åkt på magsjuka. mitt i sommaren! hoppas innerligt att vi andra inte åker på det nu. det skulle ställa till med sååå mycket problem den här veckan. tredje omgången magsjuka i huset på sju månader, helt galet ju.

har jobbat tolv timmar idag också och ville till slut somna stående. känner fortfarande kräklukten i näsan. har desinficerat hela huset så gott det går. han piggnade iallafall till ikväll och både åt, var ute och lekte och var som vanligt igen så man kan ju hoppas lite försiktigt att det bara var något skit han ätit eller så.

ska upp vid sex imorgon bitti igen och köra min värdpappa till stationen. ska försöka få någon timmes sömn till efter det.. annars vet jag inte hur jag ska orka veckan som den ter sig nu. gnite ♥ (glömde nästan berätta grädden på moset idag, när B drog av sig sin bajsblöja i sängen. precis vad man behövde en dag som denna ju..)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0