23.28 i like the way it hurts

min familj åkte hem igår så idag känns det lite deppigt. jag har hemlängtan. inte nog med det är N i militär träning och jag känner mig ensam, även fast det är långt ifrån vad jag är.

dålig timing men jag var tvungen och ta beslutet om och förlänga mitt år här i USA eller inte, i samma veva.
jag kommer stanna. Maj/Juni 2011 är jag tillbaka i Sverige igen med all säkerhet. just nu, efter och ha fått känna på Sverige lite under veckorna familjen var här, saknar jag allt och alla där hemma. jag saknar mina vänner så det gör ont i hjärtat. jag saknar min mormor och kära katt så jag skulle kunna ta nästa flyg hem utan tvekan. MEN. jag är inte klar med USA än.

glöm mig inte.

Kommentera här
Postat av: Pappa

You just got one chanse, so take it. We see you and feel you on Skype. We shall learn Bond and grandmother to use it too.



Pappa

2010-06-29 @ 00:52:54
Postat av: Tilda

NEEEEJ. Jag kommer sakna dig så jävla mycket mer nu.

2010-06-30 @ 09:56:39
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0